onsdag 3 mars 2010

Gottis!!

Igår var jag ledig vilket innebar ensamhet och en massa överflödig tid som gjorde att jag blev uttråkad och rastlös! Jag bestämde mig i alla fall till slut att sluta tycka synd om mig själv och göra något åt det istället. Så jag satte igång med att baka hemmagjort tröst-godis! Det blev lite gott till slut och jag lovar att jag inte åt upp allt själv!^^ Lite måste man ju spara så man har något att ta fram om man skulle få oväntat besök någon dag.

Kastrullen på spisen innehåller en chokladsmet som blev mumsiga chokladpraliner.
(Receptet kommer längre fram någon dag)


I den övre burken är chokladpralinerna och i den nedre är det chokladbollar med strössel.

2 kommentarer:

  1. Ja då vet jag vem jag ska hälsa på inom det närmaste ;D

    SvaraRadera
  2. Du e så välkommen så!! :D

    SvaraRadera