måndag 1 mars 2010

Hur man bakar en braig dag..

För att kunna få en riktigt "braig" dag gäller det att man ser till att får en bra start från början! Det gäller ju att vakna på rätt sida, annars kan det gå väldans fel! Men har man bara fått sig en god natts sömn och man känner sig någotlunda utvilad när man vaknar så är det i stort sett bara att köra på! Här är några av mina knep för att se till att min dag blir så bra som möljigt..


Börja med en god och nyttig frukost.
Här har jag filmjölk, specialK och vindruvor.

Om det regnar, alla mina vänner är upptagna med något annat eller om jag helt enkelt vill vara för mig själv så är bland det bästa jag vet att kolla på disneydags eller en disneyfilm.

Men för att få den ultimata dagen så ska man hellst tillbringa den med minst en av de här två snyggingarna!

Tokfian Josse (Josephine) som min relation till beskrivs bäst så här: Vi måste alltid vara vänner, du vet för mycket om mig!^^ Och så har vi min underbara pojkvän Martin!
Utan er hade livet inte varit mycket värt kan jag lova!!

1 kommentar: