tisdag 30 mars 2010

Heldag med Angelica!!!

Igår hade jag en heldag i Trollhättan med Angelica. Det var massa skoj, vi tillbringade mestadels av dagen på Överby och självklart så blev det en del handlat för oss båda. Angelica hittade bland annat kläder till festen och vad jag köpte kan ni se här nedan. Detta får vi ta och göra om snart!!

Örhängen som det var 25% rabatt på. Skor från skopunkten för 299kr men eftersom jag har clubkort fick jag dem för 199kr plus att jag fick 10% rabatt så i slutändan betalade jag bara 179kr!

Jag köpte också en ny väska på H&M för 149kr.
Den är i svart fejk-skinn med små runda nitar och band som man drar ihop/stänger den med.
Jag köpte mig ett blommigt linne för 129kr på Ginatricot också.

Från Rusta fick jag med mig en parfym hem med en underbart varm och fruktig doft som jag tycker passar perfekt nu på våren och till sommaren.
Pris 69kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar