söndag 21 mars 2010

Slut på det roliga...

Nu är helgen över och det är dags att gå tillbaka till "verkligheten", inte för att jag lever i nån slags fantasivärld på helgerna, men ibland känns det nästan så. Den här helgen har nästan känts som en dröm och just nu känns det som jag är "on the top of the world!" Igår jobbade jag sent och var inte hemma förrän vid 22 tiden, så jag fick lite mindre tid med min Martin än vad jag brukar få. Men trots det så tycker jag att vi lyckades ta tillvara på tiden väl och jag har haft en supermysig helg innehållande bland annat tacos, film, mys, kinamat och en massa skratt och "flum!" Johanna är lycklig! Men nu är helgen som sagt över, Martin har åkt hem och en vecka med bland annat jobb, tvätt och förhoppningsvis lite trevligt besök är vad som väntar. Det kommer nog bli bra, men jag måste erkänna att jag redan ser fram emot nästa helg.

"Turturduvor" ritade av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar