söndag 7 mars 2010

Ny leksak!!

Igår köpte jag äntligen en ny kamera. Min gamla har flippat ur totalt och har hängt sig så fort man tagit ett foto så jag behövde verkligen en ny. Min åsikt är att en kamera kan man nästan inte leva utan! Min gamla kamera hade jag haft i två år och utvecklingen har ju gått frammåt en del sedan dess kan man säga. Jag bestämde mig för att köpa något bättre den här gången och bytte ut min 7.1 megapixelskamera mot en med 12.1 megapixelar och man såg direkt vilken otrolig skillnad det blev på fotona. Den nya kameran kan även filma i HD och går att koppla in i min tv, så det kanske blir lite mer filmande i framtiden också. Så se upp där ute för nu har Johanna sin nya leksak i högsta hugg!

Jag köpte en Sony cyber-shot kamera på Elgiganten för 2995kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar