måndag 15 mars 2010

Secondhand handlat!

För några veckor sedan blev det en secondhand runda med mamma och lillasyster och som vanligt så var det bara jag som handlade. Den här gången blev det faktiskt mer än vad det brukar bli men jag höll mig ändå runt 200-lappen!!

Två glasburkar för 20kr respektive 25kr.
En av burkarna blev en godisburk och den andra förvarar jag strösselpåsar och liknande i.

4 söta färgglada äggkoppar som kostade 5kr/st.

4 kaffekoppar för 10kr/st

En rund "frukost-bricka" i trä som är snidad och jättefint målad!
Denna gav jag 25kr för.

3 kommentarer:

  1. kan inte du lägga ut receptet på bacon-&broccoli pajen du gjorde för ett tag sen? ser så god ut! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har lagt in receptet nu! Det finns på inlägget "lilla stora Johanna" under etiketten "mat och bak". Hoppas det ska smaka! :)

    SvaraRadera