tisdag 9 mars 2010

Shoppiloppat!

Idag har jag flängt runt i stan hela dagen med min lillasyster. Sen fick vi för oss att vi skulle fara ut till kinnarp och kolla in skoshopen och den nya presentshopen. Det gjorde vi helt rätt i för jösses vad fint de fått det där ute!!! Jag ville ha i stors sett allt i båda affärerna! Men eftersom jag inte är miljonär så var jag tvungen att behärska mig lite och kolla på prislappar. Jag lyckades i alla fall hitta lite som låg inom min budget och detta köpte jag förstås.


Låga sommarskor för 179kr
Köpte ett par svarta för att de ska gå ihop med allt men de fanns även i vitt och rosa.


Mörklila tennisskor nu till våren och för lite kyligare kvällspromenader till sommaren och hösten. 159kr

I presentshopen köpte jag den här söta "ljuslyktan" att hänga i mitt sovrumsfönster.
Priset var endast 35kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar