tisdag 30 mars 2010

Mostrar på besök!!!

Idag har jag hunnit få väldigt mycket gjort, bland annat så har mina två mostrar varit här och kollat in min lya och fikat lite. Inflyttningspresenter hade de med sig också, sånt gillar vi! ^^

Det här söta ljuset som är köpt på Presentshoppen i Kinnarp fick jag. Själva ljusstaken går att plocka isär och finns att köpa i många delar så man kan variera sig i färg och form efter inredning och årstid. Jag fick en svart grund med en fjäril i svart, rosa och vitt. Den passar perfekt i mitt kök nu till våren och sommaren.

Jag fick en fin påskblomma också.

Här har jag dukat fram lite fika.
Jag bjöd på cheesecake, hemmagjorda chokladpraliner, chokladbollar, choklastoppar (såna med vitt skum i) och självklart kaffe och the.

Visst ser det frestligt ut!? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar