tisdag 23 mars 2010

Kom in eller stå kvar...

I förra veckan var jag på presentshoppen i Kinnarp med min mamma. Jag är helt förälskad i den affären nu sen de bytte lokal och fått mer plats. Det finns hur mycket fint som helst där och jag skulle vilja ha nästan alltihopa om jag hade plats och råd! Men nu är jag ju varken miljonär eller har en massa plats i min lilla 2:a så jag fick nöja mig med lite småsaker. Men småsaker är inte fyskam det heller, det är ju de små detaljerna som gör allting så perfekt i slutändan.

Den här gången köpte jag den här träskylten att hänga upp utanför min ytterdörr. Jag ville inte sätta den direkt på dörren för det finns ju en risk att den åker i backen när man har bråttom iväg och smäller igen dörren, så jag satte den på väggen bredvid dörren istället.
Jag kommer inte ihåg exakt vad jag gav för skylten med det var under 50-lappen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar