tisdag 2 mars 2010

Köpa köpa köpa!!!

Mitt första köp denna månaden blev den här supersöta och praktiska sminkväskan/necessären från Mary Kay. Den går att rulla ut och hänga upp med en krok som sitter i ena ändan av väskan. De fyra facken i plast med dragkedja är fästa på väskan med karborrband och är därför avtagbara, hur smidigt som helst om man inte vill ha med sig hela väskan! Väskan går också som ni ser på bilden nedan att rulla ihop och förvandlas då till en snygg väska som är lätt att bära med sig tack vara handtaget på utsidan. Detta kan jag lova är ett av mina bästa köp på väldigt länge! Väskan rymmer ju nästan hur mycket som helst men den tar ändå inte upp en massa plats eller är ivägen tack vare den smidiga upphängningskroken. Jag har valt att sortera mina saker i väskans olika fack enligt följande: lukta gott, ansikte, ögon och övrigt.

Väskan har jag köpt av min väninna Josephine som säljer Mary Kay produkter.

Pris: 499kr

Tills jag har hittat en bra krok att fästa på väggen i mitt badrum så får väskan hänga på duschdrapperi-stången vid mitt handfat.

1 kommentar: